Megint Frida

Ez a cuki collab kit a Scrap Team Shopban tele van aranyos angyalkákkal meg madárkákkal, mégsem sikerült Annamaris oldalt csinálnom vele, pedig küzdöttem egy darabig. :) Frida (Kahlo) viszont rengeteg önarcképet készített, hát itt van neki még egy. Szerintem tetszene neki, szerintetek? :)

Kit: Scrap Team Collab Kit 2010/05
Fiddlette - Viva Frida

Megjegyzések

Bíró Ágnes üzenete…
Édes nagyon. :)
Tinci üzenete…
Nagyon klassz lett!
LaceE üzenete…
Hát, hogy Fridának tetszene-e azt nem tudom, de hogy én imádom, az biztos. Szerintem ezek az angyalkák nem is mentek volna annyira Annamarihoz :)
Secima üzenete…
Szenzációs lett ez is. :)
eralilla üzenete…
Olvaslak ám, meg nézegetlek, csak ritkán írok. Szóval úgy tűnik, mostanában te is sokat nosztalgiázol.
(öltöztetős baba, meg hahó a tenger...)Akkor most én is meghívlak egy kis nosztalgiázásra. A blogomon találod a részleteket. Köszönöm, ha elfogadod.
Tinci üzenete…
Ja, és nézz be hozzám, ha ráérsz, vár egy játék!
Secima üzenete…
Jövök én is nosztalgiázni hívni. :)