Édes élet

Biztosan sokan gondoljátok, hogy amit csinálok, annak semmi köze a scrapbookhoz, és talán így is van. Én azonban rendkívül nagy örömmel alkotom ezeket a marhaságokat, még ha nem is túl mélyértelműek. Az különösen vicces szerintem, ha "normál" és nem "alter" készletből készít az ember ilyesmit. Most Dani készletéből, a Hot Dots elemeiből öltöztettem fel Tangie/McMeen Lola Rose babáját. Szerintem nagyon jól állnak neki a virágok. :) A készlet tele van irtó gyönyörű, nekem valóan vad színű papírokkal, nem is blendingeltem, eredeti szépségükben tündökölnek. Megvehető a ScrapbookBytes boltban, ahol egyébként a Dani összes is akciósan kapható. Wordartok itt.

Kit: Danimoy Designs – Hot Dots
Doll: Tangie Baxter/Rebecca McMeen – Lola Rose
Font: Ms to try a bon?

Megjegyzések

Osli üzenete…
Húha, ez megint állati. A kedvencem a felirat!
Secima üzenete…
Már miért ne lenne ez scrapbook? Ha képeslapot és egyebet lehet, akkor ezt miért ne? Ráadásul nagyon különleges. :))))