Varrás és főzés

Na, még egy bejegyzés mára, szintén Keleyről. Két új készlete is kapható már, és a saját boltjában minden féláron van. A Working Man színvilága egyből megfogott, és eszembe jutott a fotó Somáról, aki varr.

Kit: Keley Designs – Working Man

A konyhai készletek nálam a kisbabások mögött szorosan dobogósok a nemszeretem készletek sorában. A Perfect Kitchen retró elemeit viszont imádom (én is használtam a Nagy Levin blogtrainnél), és a színekhez is Amélie csodálatos élete passzolt legjobban.

Kit: Keley Designs – Perfect Kitchen
Font: Creampuff

Film screenshots googled

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Tudtam én, hogy ismerős valahonnan az a konyha :D Attól függetlenül, hogy "nem szereted" készlet jól kiagyaltad az oldalt, nekem bejön. A Somás nekem tök vicces, de nem tudom miért, de pont az a jó benne :)
do üzenete…
Nagyon ötletes lett mind a kettő! Nekem is bejövős! Fogadj el tőlem egy kupac díjat, ha van kedved nézz be hozzám!
Unknown üzenete…
Ha van kedved/időd nézz be hozzám egy játékra :)
Florci üzenete…
ó jaj, akkora megtiszteltetés, hogy a fél napos blogomra benéztél és követője lettél!!! köszönöm, köszönöm!!
(ez az Amelie-s oldal szuper!! a hűtőt imádom!)