Lila, de nem köd

Ez a 300. bejegyzésem. :) Keley boltjának meg szülinapja van, új névvel (Keley Designs) és új designnal folytatja tovább! Gyönyörű készlete kapható most szűk 1 dollárért, a Fresh Magic Violet.
Imádtam a papírokat és a csodás virágokat, ha már kötöttem egy csokrot, szorgalmiból két oldalt is csináltam vele. :)

Kit: Keley Designs – Fresh Magic Violet

Kit: Keley Designs – Fresh Magic Violet
Wordart: Kitty Designs

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Gratulálok a 300.bejegyzéshez illetve a 2 szépséges oldalhoz. Ügyes vagy :)
Remélem még legalább 3000 bejegyzést és ugyanennyi szép oldalt láthatunk Tőled :)
csuti üzenete…
Gratulálok a 300. bejegyzéshez. Nagyon szépek az oldalaid, a lila amúgy is a kedvenc színem:-)
Osli üzenete…
Képzeld, én is most vettem észre, hogy már 306-nál járok :) Remélem a következő 300 bejegyzésed is végigolvashatom :) Az oldalaid lenyűgözőek. Imádom mindkettőt :)
Secima üzenete…
Gyönyörűséges oldalak. :) Gratulálok a 300.-hoz. :) Még további háromszázakat kívánok!!!