Kocka-e vagyok?

Mindenféle civil szervezetes elfoglaltságom volt a héten, alig értem gépet. Nisha új készlete viszont feldobott nagyon! Angol és magyar változatban is elkészítettem belőle - sok magyarázatot nem igénylő :) - művemet, az angolt teszem ide, a magyar az sv-n van. A Tech Kit névre hallgató remekség most csak 2,6 dollár, vannak új templétek is 25% kedvezménnyel a two little pixelen.

Tech kit - jot and scribble at twolittlepixels

Megjegyzések

Secima üzenete…
Szenzációs a készlet és az oldalad is. :) A függőség pedig adott. :)
Zsu üzenete…
Annnyira király ez az oldalad! :D
Kétségkívül én is kocka, kaptam is kedvesemtől plüss dobókockát, mert én vagyok az Ő kis kockája. :D
Unknown üzenete…
annnyira csúcs ez az oldal!!! Imádom úgy ahogy van :))
LaceE üzenete…
Annyira vagy kocka, mint amennyire mi mind azok vagyunk :D Imádom az oldalt :)
Unknown üzenete…
nézz be hozzám, vár egy játék :)