Ajándékok

A családban nem tartjuk a névnapokat, a barátaimtól azonban sok-sok mindent kaptam, amiket ezúton is köszönök! Szabitól kaptam egy gyönyörű kézi készítésű képeslapot, mutatom szkennelve, de ennél sokkal-sokkal szebb életben!


LaceE-tól pedig megkaptam a ViVa legfrissebb készletét, hogy ne szomorkodjak azon, hogy nem kerültem be a CT-jükbe, pedig igazán nagy rajongójuk vagyok. Nem szomorkodom, inkább alkottam belőle, és végre valamit azonnal meg lehet mutatni! :)

Kit: ViVa Artistry – Old Letters
Template: Sara Wise

Wordart: Jessica Sprague – Word and Flower Stickers

Font: Stamp Act


Köszönöm a sok-sok jókívánságot a sb.hu-n és a hsz-eket! :)

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Gyönyörű oldalt csináltál az ajándék készletből :)
Secima üzenete…
Ezek a fotók nagyon jó. Ügyesen válogattad össze és helyezted el őket. A készlet is nagyon klassz és maga az oldal is. Igazán szép ajándék. :)
Persze a képeslap is nagyon gyönyörűséges. :)
LaceE üzenete…
Ebből a készletből a Tiéd a legszebb oldal. Szabitól kapott lapod pedig nagyon király :) Remélem egyszer élőben is láthatom :)