Latin és brit

Szeretek zenét hallgatni, mindenfélét, az autóban is, itt főleg mr2-t szoktam. Otthon meg online. Itt találtam egy fiatal argentin fiút, aki iszonyat jól gitározik, és még milyen helyes is már! :)

Federico Aubele - La Esquina


Aztán meg hallottam egy számot, amiről fogalmam sincs, mi volt, de a lány hangja eszembe juttatta Hazel O'Connort és az Üvegtörőket. Látta valaki ezt a filmet 1980-ban? (Secimára komolyan számítok.) Nem tudom, meg lehet-e szerezni DVD-n, de biztos. Komolyan mondom, érdemes, és a zenéje külön király, bár a punkot nem szerettem sose különösebben, de ezt imádom. Az se riasszon el senkit, ahogy a csaj kinéz! Szóval: Breaking Glass!


Hazel O' Connor - Songs from Breaking Glass


Megjegyzések

LaceE üzenete…
Megint jó kis zenéket hoztál nekünk :) Szeretem, hogy mindig tudsz nekem stílusban és előadóban is újat mutatni :) 80-ban nem láthattam a filmet (sajnos azóta sem), mert akkor még nem néztem TV-t :D
Secima üzenete…
Sajnálom, hogy csalódást kell okoznom. :( Azok az évek nekem kimaradtak, akkoriban nem tartózkodtam kis hazánkban, és azóta sem láttam a filmet.
Osli üzenete…
Sajna a filmet én sem láttam. A zenéket meg itt nem tudom meghallgatni :S