Szabad a vásár

Szomorúan hoztam meg ezt a döntést, mert Wendy az elsők között látta meg bennem a designert, és hívott a boltjába árulni. Neki köszönhetem, hogy a boltnyitás miatt felgyorsultam a készletkészítésben, és kipróbálhattam magam egy webshopban. Be kellett azonban látnom, hogy két bolt nem több, mint egy, hiszen mióta a MLAS-ban is árulok, a DS3 boltban szinte semmi sem fogy. Igaz, próbálkozhatnék különböző árukészlettel, de az még nekem nem megy, így január végén "becsukom a boltot" itt, és csak a MLAS polcaira pakolgatok tovább.

Ez jó hír viszont azoknak, akik véletlenül lemaradtak valamilyen akcióról, vagy a régebbi készleteimre áhítoznak, amelyek nem voltak akciósak. Szóval szabad a vásár január végéig, minden féláron van itt!

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Valóban nem lehetett könnyű a döntés, de drukkolok, hogy a másik boltban nagyon nagyon jól menjen az üzlet :) Szuper készleteket készítesz!!!