Kicsi lány

Hosszú téli szünet után Keley is visszatért, egyelőre csak egy fillérekbe kerülő finom, kislányos készlettel, a Little Girl-el a Scrap Team boltban. Először aggódtam, hogy mit fogok ennyi rózsaszínnel kezdeni, de aztán ismét találtam Annamariról egy csodás képet, és az segített. :) Ezeket a remek fotókat nem én csinálom ám, hanem az apuka (aki - nem mellesleg - bútortervező), de szerencsére nemrég kaptam egy zsákkal.

Kit: Keley Domingues – Little Girl
Template: Ancsika 17
Wordart: Chriscrap

Megjegyzések

Secima üzenete…
Ez se semmi fotó!!!! Nekem bejön hozzá ez a rózsaszín világ, nagyon. :)))
Zsu üzenete…
Jajj, de helyes! :) Tényleg mindig olyan jó fotóid vannak! :)
LaceE üzenete…
Jóóóóó lett nagyon :)Ilyen fotóval nem is volt nehéz, ilyen jó kis oldalt összerakni :)
Krisz üzenete…
Nagyon aranyos kis fotó! Az oldal is remekül sikerült! :)
Janka üzenete…
Ez a kihívás: egy olyan készlettel dolgozni, ami elsőre talán nem is jön be :P Ennek ellenére jó kis oldalt hoztál össze. A kis Annamari pedig egy tünemény!
Osli üzenete…
Remek a fotó, de a körítéssel lett teljes! Nagyon nagyon tetszik amit csináltál!