Jungle friends

Csont nélkül átment a minőségellenőrzésen, és már kapható is, szokás szerint egy hétig féláron a Jungle Friends készletem! Állatbarátoknak kötelező! Amerikaifoci-rajongók is találnak benne ezt-azt! :) Vidám színek, aranyos állatok, jó kis feliratok!

CT-oldalak:
LaceE
ÁnyiOsli
Sajátok:
Még mindig kíváncsi lennék, mi volt az eredeti címe! Nem ugrik be semmi? Pedig a wordartok sokat segítenek és gugli mindannyiunk jó barátja. :) Akinek tippje van, most már csak az angol blogon tudom elfogadni hozzászólásban! Senki sem akarja megnyerni??!!

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Úgy szeretem, hogy ennyi állatot raksz a készleteidbe :) A papíroktól meg egyenesen olvadok :) Nagyon ráéreztél :) Ha nem lennék CT tag már rohannék is boltba megvenni :)

A játékhoz adok annyi segítséget, hogy van benne "N" betű :DDD
Zsu üzenete…
Szerintem mindenki szeret nyerni, csak a tippelés nem erőssége senkinek. Az előnézetet nézve akadt egy tippem, azt megírtam az angol blogon. Bár LaceE segítsége kissé elbizonytalanított. :P
Rucola Designs üzenete…
És megnyerted, Zsu, igen!!!! Tudom, hogy nem vagyok egy rajzzseni, de a figura azért talán árulkodott! :)
Zsu üzenete…
WOW!! Köszi! Sztem az a figura szuper, és nagyon hasonlít! :D
Osli üzenete…
Gratulálok itt is! Kellemes perceket kívánok, mit a készlettel eltöltesz :D
Kriszta üzenete…
Nagyon tuti lett ez a készlet is, annyira jól néznek ki az állatok. Ügyi vagy.
Secima üzenete…
Ha már tippelésem nem jött be, legalább megvettem a készletet. Nagyon tetszik, mint eddig bármelyik. :)