Happy Bird Day!

Ma egy éve indítottam ezt a blogot. Most mondhatnám, hogy ki hitte volna, de én azért nem vagyok meglepve, hogy még mindig íródik. Azért 271 bejegyzést nem gondoltam volna, és 25.884 a számláló állása, amit pláne nem. Köszönöm nektek, akik idejártok, akik miatt érdemes irkálni és kreatívkodni!

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Boldog blogszülinapot :) Remélem még nagyon sok évig jöhetek Hozzád :)
Merika üzenete…
Gratulálok! Nagyon szép bejegyzés szám, és ugyanígy a látogatószám is!!!
altalena üzenete…
Boldog születésnapot! Nagyon sokan látogatják a blogodat, szeretem a hangulatát:)
do üzenete…
Boldog Blogszülinapot! Gratulálok a sok bejegyzéshez és a rengeteg látogatódhoz. Még sokszor ennyit kívánok :)
Ányi üzenete…
Ó, de izgi! Naon örülök, boldog évfordulót a blogodnak! Az enyémet én is most kezdtem egy éve és pár napja :-) Ez a szülinapunk is (majdnem) egyezik :-))))
Szilvi üzenete…
Gratulálok az évfordulóhoz és a látogatottsághoz, szuper!
Eszter(beszteri) üzenete…
Gratulálok az évfordulóhoz, és jó érzés, hogy én is emeltem a számláló állását (nem is kevésszer... :D)! Szeretek itt lenni! :)
Zsu üzenete…
Boldog szülinapot a blogodnak! Még sokszor ennyi bejegyzést és látogatót kívánok! :)
Bíró Ágnes üzenete…
Gratulálok a szülinaphoz, a tartalmas bloghoz!! Még nagyon nagyon sok ilyen szép évet kívánok Neked! :)
Unknown üzenete…
Hűű Boldog Blogszülinapot Ildi!! Remélem még nagyon nagyon sokáig olvashatlak :) Minden jót :*
Kata üzenete…
Boldog szülinapot! Vezesd is nagyon sokáig, mert annyira jó idejárni :)
Secima üzenete…
Már egy év eltelt? Kívánom, hogy még sok-sok évig szerezz örömet az olvasóidnak és magadnak!!!!
Osli üzenete…
szép számok! boldog szülinapot kívánok én is a Borsmustárnak :)
Még sok születésnapot, sok bejegyzést és sok látogatót is kívánok neked.
éva judit üzenete…
én is gyarapitom mint új olvasó:)
gratulálok,majd 1 évesnél én is kiváncsileszek,bár én nem vagyok ennyire kreativ de igyekszem:)
Boldog szülcsinapcsit:)
Kriszta (hozak) üzenete…
Gratulálok! Igazán szép eredmény! Várom még a többi és mégtöbb bejegyzést.
Janka üzenete…
Boldog blogszülinapot! Mi köszönjük, hogy írogatsz nekünk :)
Myrthyra üzenete…
Nagyon-nagyon boldog blogszülinapot kívánunk! Reméljük, hogy sok-sok szülinapot fogsz még ünnepelni. Köszönjük, hogy olvashatjuk a blogodat, csodálhatjuk a csodás szkreppeket és használhatjuk a nekünk készített alkotásaidat.
Budaházi Brigitta üzenete…
Boldog születésnapot! Jó, hogy van ez a szeglet... Gratulálok a bejegyzésszámhoz és a látogatószámhoz én is! <3