Decemberi cidri

Megelőlegeztem a bizalmat, hogy ezen a télen lesz még hideg is, mert igazán kifagyhatnának már a bacik! A családi rendelés nálunk mindig állatos, két készülő készletemből használtam elemeket és papírokat. Azért próbáltam a lángos csillaggal, arany hópehellyel, vagy mivel egy kis karácsonyi hangulatot is fújni rá. Szokás szerint angol és magyar változata van!


Teszem még ide a világ egyik legjobb zenéjét hozzá.:)

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 15 post on Dec. 01, 2009. Thanks again.
LaceE üzenete…
Ezerrel virít már az asztalomon. Köszi :) A zene meg tényleg király :)
Unknown üzenete…
köszíííí :) eddig kerestem az igazi decemberi hátteret a gépemre, de most végre megvan, köszi Ildi :) én is szeressem, hogy állatos ;)