Ajándék naptár

Tizenketten vagyunk CT-tagok Keleynél, ez adta az ötletet, hogy hozzunk össze egy naptár freebiet úgy, hogy minden hónap más kitből készüljön. Szerencsére Keley egyik készlete szebb, mint a másik, én egy olyat választottam, amit még azelőtt vettem meg, hogy CT-tag lettem, de azóta is parlagon hevert. Pedig milyen cuki baglyok vannak benne! :) Keley shopjából ingyen letölthető a naptár angol és portugál változata, mutizom az oldalamat is.

Keley Domingues - Vitória

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Ildi, szerettem a munkát az október hónap volt, nagyon szép! Köszönöm!
LaceE üzenete…
Ügyesek vagytok, mind a 12-en. :) Szépeket hoztatok össze, különösen az október tetszik :D
Kriszta (hozak) üzenete…
Jaj de jók lettek! Ha én ezt tudom, nem fáradoztam volna a naptárammal. Tetszik az október. :-D
Secima üzenete…
Mindenki naptára nagyon klassz, de nekem a tied a kedvencem. :)
Osli üzenete…
Milyen jó kis naptárat hoztatok össze! És milyen király már, hogy Keley magyarul hagyott megjegyzést hozzá! :D