Magical Harmony

UPDATE: Keley blogjában üzenetet hagyva meg lehet nyerni a készletet!
Leave a message here, and win this beautiful kit!

Mindig imádom Keley készleteit, de ezzel a kittel teljesen levett a lábamról! Mesés papírok, gyönyörű elemek vannak a Magical Harmonyban, őszi és nyári oldalak készítéséhez egyaránt tökéletes. Több boltban is kapható, Keley saját boltjában, a Cia-Dos_Scrapsen, a Scrap Team Shopban például. Nézzétek:

Szuper fotót érdemelt ez a készlet, és mintha ehhez találták volna ki Ani barátnőm Soma fiának képét! Igen, ilyen autót mindenki szeretett volna kiskorában, de legtöbbünknek nem adatott meg. Ezt a verdát viszont több generáció is használta, grunge a javából! :)

Kit: Keley Domingues – Magical Harmony
AlyHall-HRDesigns - Autumn Template

Wordart: Michele Stone – Reasons Why

Megjegyzések

Secima üzenete…
Szuper a készlet, de engem az LO vett le a lábamról. :)))) Bár ilyen autóm nekem sem volt. :(
LaceE üzenete…
Itt is csak dicsérni tudom a munkádat és az ízlésedet :) A szépséges készletből gyönyörű oldalt csináltál. Gratulálok :)
Osli üzenete…
Á ezek a papírok...szerelmes vagyok... :)
Ányi üzenete…
Meglepi-díj vár a blogomon :-)
Az oldalad pedig naon teccik :-) És köszi az ajánlót is a nyerési lehetőséghez!
Osli üzenete…
Én is gondoltam rád ;) Blogdíj vár a blogomon :)