Kis Karácsony

Kicsi, de gyönyörű készletet csinált Keley, és a The Magic Of Christmas most nagyon olcsón beszerezhető (még egy dollárba sem kerül)! Még egy öröm, hogy elkezd árulni a DSC-n is, ahol nyitási akciót találtok. Lehet játszani is itt, de én ezekhez béna vagyok (nem is értem, mi a feladat).

Az én múzsám megint Ani pici lánya volt. :)

Kit: Keley Domingues - The Magic Of Christmas
Template: DD Template Challenge #3 Melissa Stebbins

Font: Angelic War

Megjegyzések

altalena üzenete…
Hű de fantaszikus oldal... édi a baba is! Úgy szeretem ezt a hangulatot! Szántam is neked egy blogdíjat! Kukk be hozzám:)
Ányi üzenete…
Jó az oldalad meg ez a jáék is érdekes, amit ajánlottál!
Az ajánlott galériában képet kell keresni, amin a felsorolt elemek vannak és Scrap Team Shop-termékből áll.
Osli üzenete…
Nagyon elegáns lett az oldalad :) Imádom :)
Unknown üzenete…
Annyira tetszik az oldalad :)
Nézz be hozzám is, Játék Nálam Neked :)
LaceE üzenete…
Egy ilyen fotó minden oldalt feldob :) De szerintem ez az oldal fényképtől függetlenül is nagyon szép lett :)
Tinci üzenete…
Hozzám is gyere, én is tartogatok számodra valamit!
Secima üzenete…
Tényleg szép ez a készlet és szép lett az oldal is. Persze egy ilyen fotóval még szép!
Eszter(beszteri) üzenete…
De jó oldalt csináltál! Imádom a színeit, meg a karácsonyfát és az ajándékokat a fa alatt. :)
Gyere hozzám is egy díjra! :)
Janka üzenete…
Én is adok neked egy díjacskát, gyere érte a blogomra :)
Linsey üzenete…
Szia!
Van egy díjam számodra, kíváncsiskodnék picit:)
Eszter(beszteri) üzenete…
Jöttem áradozni az új készletedről, de látom, hogy még nincs fenn. Azért leírom, hogy mennyire de mennyire tetszik! És fantasztikus oldalakat csinált az álomcsapatod! :)