Godotra várva

Most mondhatom, hogy Danire vártam eddig, aki a múlt pénteken elfelejtette publikálni a wordatjainkat. Ő babára vár, ezért megbocsátom, egyébként sem vittem most túlzásba.

Az előnézetire kattintva Dani blogjából letölthetők. Amit készítettem a készletből, már láttátok: RAK Narciccának.

Kit: Danimoy Designs – Up Up And Away
Template: Amy Martin

Wordart by me


Amúgy fogalmam sincs, hogy az LO-kat mire gyártjuk, mert soha sehol nem használja, még a blogjára sem teszi fel. Mindegy, szeretem a munkáit, bár az 5 készletes plusz alfás karácsonyi bundle (Five Christmas mini) kissé padlóra tett (a képre kattintva megvehető darabja kettőért, az egész hatért).
A 10 dolgon felül (ami kaming szún) halkan elárulom, hogy nem szeretem a karácsonyt, mert nem arról szól, amiről kéne. Mármint a szeretetről. Hanem az idegeskedésről, tolongásról, erőn felüli költekezésről stb. Mivel a férjem még a karácsonyfát mint műfajt is utálja (vágottat, élőt, műt, mindent), mióta megnőttek a gyerekek, nálunk az sincs. Általában elutazunk valahová belföldre lábat áztatni. Megértem, ha páran ezek után leiratkoztok, de evvan! :)
Ezek után remélem, szép teljesítménynek értékelitek, hogy az öt készletből néggyel azért kezdtem valamit. A kék-zöld RAK Oslinak, köszi a cuki fotót Leviről!

Kit: Danimoy Designs – Snow Day
Alpha: Danimoy Designs – Snow Day

Font: Hand writing Mutlu


A kicsi lány Ani barátnőmé, a többi fotó FlickR.

Template: Kandy Kane Creations (Stacey)
Kit: Danimoy Designs – Snow Angel
Alpha: Danimoy Designs – Snow Day
Font: WaterfallsKit: Danimoy Designs – White Christmas
Template: Kate Designs – November II (MLAS)

Font: Another Hand


Ez a Mikulásos a 200. képem! :)

Template: Kylie M Designs Template #28
Kit: Danimoy Designs – Waiting For Santa

Alpha: Danimoy Designs – Waiting For Santa

Font: Waterfalls

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Gratula a sok-sok szépséghez (nem is tudok dönteni, melyik a legszebb, a 200.oldalhoz, a WA-hoz. :)
Szunyo üzenete…
;)) És nem próbáljátok MAGATOKNAK visszahozni a régi karácsony értékét? Már nem kell megfelelni senkinek, ha kicsi gyerekek sincsenek. ;)) Vagy feladtátok?
Osli üzenete…
Én is úgy érzem, hogy nem kifelé kell megfelelni, de szerintem ugyanolyan jó ötlet elutazni, és úgy jól érezni magatokat.
Az oldalaid nagyon szépek, és köszönöm a RAK-ot.
Secima üzenete…
Minden nagyon szép! Nekem a kutyusos oldal jön be legjobban. :)