Digiscraps3 Bloghop

Ismét egy blogtrain, lehet töltögetni (érdemes mihamarabb, mert csak egy hétig élnek a linkek)! A DSD napján, ma nyit ünnepélyesen a Digiscraps3 boltja, ennek örömére a dizájnerek kirukkoltak egy őszi freebie-vel. A nyitási ceremónia egész héten tart, november 14-éig. Ahogy az kell, rengeteg kihívás és nyerési lehetőség, ajándék és diszkont árak várnak rátok!

Itt az én részem, és az Álomcsapat alkotásai:
Thanks for the 306 people, who downloaded!
Link is removed, sorry. You can find it at Digiscraps3.

Ányi
Osli
Osli
LaceE
Ne hagyjátok ki a többi állomást sem!
Julie
Annelies
Heather
Heidi
***Kovaxka (Rucola Designs)***

Brandi B
Eileen
Mye
Jeanne Marie
Miriam
Kelli
Ria
Jess
Wendy

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 9 post on Nov. 07, 2009. Thanks again.
Secima üzenete…
Köszi már töltöm. Biztos nagy a kereslet rá, mert csigalassúsággal töltődik. Azért kivárom ám. :)
Osli üzenete…
jó volt a készlettel dolgozni, szuper munka :)
LaceE üzenete…
Csatlalakozom Oslihoz. Köszi a lehetőséget :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Köszi-köszi, már vittem is. (Igaz, majd egy teljes napba telt, mire ideértem... :D) Nagyon jó kis oldalakat csinált az Álomcsapat! :)
Névtelen üzenete…
Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 07 Nov [LA 04:00pm, NY 07:00pm] - 08 Nov [UK 12:00am, OZ 11:00am] ).
Kriszta üzenete…
Köszi a készletet. Én vittem. Az álom csapatod pedig valóban álom oldalakat készített.