Nyertes és díj

Arany lánykák, köszönöm a biztató háeszeket, ki is sorsoltam a készlet nyertesét, aki nem más, mint.... Panda (és hozzákötve Masni természetesen)!
Remélem, kellemesen bizarr alkotás születik a felhasználásával! :D

Engem meg Ányi díjazott megint (folyamatosan díjaz vagy tömjénező alkotásokat készít rólam), bírom ám nagyon, és köszönöm! :)
Mindenki blogját nagyon csípem, akit Ányi díjazott! Az én díjazottjaim pedig:
Cewe (Krisssz)
Secima
Osli tutorial blogja
Kriszta
Beszteri
Franci
Janka

Megjegyzések

krisssz üzenete…
:)))))) Nagyon köszönöm:))))))
Unknown üzenete…
Köszönöm! :*
pamacsdesign üzenete…
ÁÁÁÁÁÁ,köszönöm,köszönöm,töltöm is,nagyon boldog vagyok,majd jövök az alkotásokkal:D
Secima üzenete…
Köszönöm szépen! :))))))
Kriszta (hozak) üzenete…
:-D Köszönöm!!!!
Osli üzenete…
köszönöm szépen, hogy a másik blogom is megemlítetted! :) kicsit mostoha gyerek ő nekem ;)
Pandának meg gratulálok!
Eszter(beszteri) üzenete…
Ó, Ildi, teljesen meghatódtam! Már attól is, hogy rám is gondoltál! Aztán meg láttam, hogy kik vannak még a sorban, na ettől meg aztán teljesen zavarba jöttem. Köszönöm!