G mint Genesis

Valahogy nem érzem jól magam, a számlák összerakása sem dobott fel, pedig meg kell lennie, mert a könyvelők már pénteken tüzet okádtak. Ilyenkor legjobb, ha zenét hallgatok. Elég sok kedvencemet megmutattam már, de ne aggódjatok, van még bőven! :) Ez is kezdtem ábécében összerakni, és eljutottam a G-ig, aztán nem tudtam szabadulni.

A mint ABBA, Amorf Ördögök
B mint Bach, Beatles, Besh o droM
C mint Coldplay, Csajkovszkij, Cseh Tamás
D mint Deep Purple, Dire Straits, Dés László
E mint Emerson, Lake and Palmer (hú, róluk írok nemsokára), Erik Sumo Band
F mint Frank Zappa, Fonográf
G mint Genesis - ez egyértelmű!

Az együttes legismertebb felállása – Peter Gabriel, Steve Hackett, Mike Rutherford, Tony Banks és Phil Collins – 1970 és 1975 között dolgozott együtt. 1973 novemberében jelent meg a Selling England by the Pound, 1974-ben aa The Lamb Lies Down on Broadway című dupla album. Ez az a Peter Gabrieles korszak, amit nagyon szeretek.

Genesis - Dancing with the Moonlit Knight (1973)


Phil Collins
– aki eredetileg dobos volt – 1975-ben Peter Gabriel énekes helyét vette át, és ismét egy zseniális időszak következett. Többször jártak nálunk, egyszer én is ott voltam!

Genesis - Carpet Crawlers (1976)


Genesis - Home By The Sea (1987)


Az 1997-es Calling All Stations című albumon Ray Wilson énekelt. Sajnos csak egy koncertturné és egy lemez erejéig, pedig nekem nagyon tetszett a srác, bírtam a hangját és a stílusát is. Nálunk is jártak ebben az évben és a koncertet is imádtam.

Genesis - Calling All Stations (1998)


Hát, nem tudom, láthatom-e harmadszor is őket élőben, de még reménykedem! :)

Megjegyzések

Osli üzenete…
Kár, hogy most nem tudok zenét hallgatni, mert én is nagyon szeretem őket. De holnap bepótolom :)
Noncsi üzenete…
Most éppen kivételesen nálam is szól a zene. Szerinted mit hallgatok??? Phil Collinst, imádom!!! :)
LaceE üzenete…
Én csak a Phil Collinsos verzióra emlékszem, a többit csak hallomásból ismerem.
Kedvencem a Jesus he knows me és az I can't dance számuk
Secima üzenete…
A legutolsó tetszett legjobban. :)