Díj és nyeremény :)

Hármótoktól is megkaptam az Arany Blogdíjat, nem felejtettem ám el, csak mindig versenyt futok az idővel a bejegyzések terén (is)! Köszönöm szépen, annyira jólesett kedves kommentárotok, Ányi, Panda és Osli!

Én sem tudom már szinte olyannak adni, aki eddig nem kapta meg, ezért a kedvenceimnek passzolom tovább:
Secimának, a legelső szkrepbarátnőmnek, akinél nagy élvezettel nézegetem és olvasgatom az állatos bejegyzéseket és hallgatom a szebbnél szebb zenéket
Oslinak, akivel rengeteget levelezünk, csupa szív, és kifogyhatatlan a kreatív ötletekből
Giginek, akivel folyton szkájpolunk, és szerintem lelki társak vagyunk
Sabee-nak, akit a lányomnak tekintek, és szeretném mindig bátorítani, mert van mire
LaceE-nak, aki még a messzi távolból is elszórakoztat minket a bejegyzéseivel, fotóival, és nagyon jó vele levelezni meg találkozni is
Pandának, aki az agyament 5leteivel minden nap megnevettet és elgondolkodtat, imádom az elvont fejét
Ányinak, akinek az egész családját "naon bírom", és lenyűgöz az állandó aktivitása
.... és rajtuk kívül a Scrapbook.hu egész keménymagos-fórumos csapatának, mert mindenkit imádok! Még legyünk sokáig együtt!

Ma meg nyertem Krisssztől (kösziiii!) egy tízdolláros kupont a Cewe natúr kihívására feltöltött oldalammal! :)

Képeslapok, keret: Studio Tangie - Vintage Printed Matters
Madár: Skrapper Digital - Nevermore
Wordart, levél: Vinnie Pearce - Decorative Page Prompts
Papírok és többi: Viva Artistry - Herbarium
Font: Barbara Hand, Bambi Bold

Nem apróztam el a bevásárlást, egy gigamega-shabby-collab kitet vettem a legújabb kedvencemtől Tangie Baxtertől (és dobtam hozzá egy kis papírkivágást Birgit Kerrtől).

Még sokat fogok belőle alkotni szerintem! :)

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Wow. Köszi szépen. (még NYC-ből, de már nem sokáig). Gratula a nyereményhez is :) Nem sokára már otthonról jelentkezem. :)
Osli üzenete…
Nagyon szépen köszönöm a díjat is, de méginkább a szép szavakat :)
A nyereményedhez gratulálok! Nagyszerű készletet választottál. Alig várom már miket készítesz belőle.
Ányi üzenete…
Gratula a nyereményhez itt is! Jó bevásáltál, tényleg nem semmi! :-)
Köszi neked is a díjat :-)))
Unknown üzenete…
Jaj Ildi olyan kedves vagy!!! Olyan megható, amit írtál :) Köszönöm :))
Secima üzenete…
Gratulálok a nyereményedhez. :)))
Köszönöm a kedves szavakat, nagyon jól esetek. :))))
Secima üzenete…
A kedves szavak annyira jólestek, hogy mi is megajándékoznánk téged ezzel a díjjal. :)
Myrthyra üzenete…
Gratulálok én is a díjadhoz és a nyereményedhez.:) Nagyon várom az alkotásokat a nyereményből.:))
Budaházi Brigitta üzenete…
Szeretném megköszönni, Ildi a kedvességedet. Itt szipogok, és igen, lelki társ... én is így érzem! Ölelke, sok.<3 <3