Csak élénken!

Tincivel dohogtunk egy sort a scrapbookklubban, hogy milyen nehéz is az ember magyar lányának a Halloweenes készletekből alkotni, hiszen nincs fotónk hozzá. Mégis bevállaltam Keley "nem kötelező" készletét, a Trick Halloweent, mert láttam, hogy nekem való papírok meg cuki elemek vannak benne. Most 3,25-ért, féláron van Keley saját boltjában!

Kit: Keley Domingues - Trick Halloween

Szintén nem volt muszáj az Orange készlettel alkotni (ezt 1 ficcsért lehet megszerezni a Cia Dos Scraps boltból), de ennek is nagyon tetszenek a színei, textúrái. Az oldalam eléggé klasszikus lett, de ilyen kedvem volt most. Mindkét fotó Ani barátnőm gyermekeiről készült.

Kit: Keley Domingues – Orange
Sablon: Angie Template
Wordart: Katrins Design – Memories

Megjegyzések

Ányi üzenete…
Ez a narancs oldal tutijó lett! Főleg a kép melletti díszítés teccik!
LaceE üzenete…
Én szeretem az ilyen kalsszikus oldalakat. Olyan szépek tudnak lenni, mint ez :) a Halloween-es oldal meg tündéri a fotóval, a cicussal és a denevérrel :)
Secima üzenete…
A narancsos készlet tetszik jobban, nem is értem miért. :)
Mindkettőből szuper oldalt készítettél. :) Az elsőn a cicus jön be és, tetszik a háttérpapír is. :)
Osli üzenete…
Irgum-burgum, nekem kellett volna dohognod! Én bezzeg nem kaptam amolyan igazi halloweenes készletet :) (még?)
pamacsdesign üzenete…
Szerintem tök jó lett mindkettő.Tényleg cuki elemek vannak a Halloween-es készletben:)