Zöldek

Dani egyik minikitjéről lemaradtam alkotásilag, pedig nagyon szuper és még 1 dollárért vihető egy ideig, ez a Precious Gem.

Azt a fülest is hallottam, hogy az ESS-en nem lesz többé egydolláros akció, hanem csak kétdolláros. De lehet, hogy félreértettem valamit. Azért csak siessetek összeszedni, amit lehet.
Ma jön ki (lehet, hogy csak estefelé) a No Name kit, amelyet arra használtam, hogy néhány vadiúj angol fotómat mutassam meg vele. A beszámolóra még várnotok kell egy hétig legalább!

Kit: Danimoy Designs – No Name
Lindsay Jane Designs - Template 85
Font: High Tower Text, Myriad Pro

Megjegyzések

Secima üzenete…
Mindkét készlet szuper, és nekem nagyon tetszik a No name-ből készült oldalad. Sok fa a fotókon és az oldalon is. :)))
Osli üzenete…
Jó ződ mindkettő! De milyen szép zöldek vannak bennük :)
Az oldalad meg olyan hangulatos, nyugalmat árasztó. Szuper lett.
Myrthyra üzenete…
Nagyon jó lett. Külön nagyon tetszenek az elforgatott képkeretek.