Lift

Liftelni szinte mindannyian szeretünk, olyan jó egy nekünk tetsző alkotást újraértelmezni a saját stílusunkban, gondolatainkkal. Szerencsére a Scrapbook.hu-n sok ilyen kihívás van! :) Franci oldalát liftelve párizsi fotót használtam fel, és az állatokkal kapcsolatos érzéseimet írtam le. Persze a karakterszám miatt elég sok minden kimaradt, most látom, hogy a macik is! :( Nem is értem, hogy fordulhatott elő!?

Scraplift: Franci – Öt érzés, amit szeretek
Jackie Eckles – Love of Animals
Címke: Jackie Eckles – Dingy Boy No 2
Virág: Jackie Eckles – Hip Girl
Kacskaringó - Jackie Eckles – Love of Summer
Font: Antique Type, Carrington

Szotyi indított egy olyan kihívást, hogy a kiválasztott dizájner általunk választott alkotását fogalmazzuk újra. Ebben a hónapban Didó a soros a művész. Le vagyok nyűgözve az oldalaitól - ahogy szerintem mindannyian -, de nagyon nehezen tudtam választani olyat, amit meg is tudok valósítani. Így meg aztán túlságosan "hűségesnek" találtam, ezért tettem rá egy brekuszt! :) A képen Ani barátnőm kislánya mosolyog.

Scraplift: Didó – Légy önmagad
Hullám: Didó – Feel the Line Freebie
Kit: Creashens – Candid
Béka: Pixel Canvas - Ecofabolous Collab Kit

Megjegyzések

Osli üzenete…
Mindkettő nagyon tetszik nekem. :)
Secima üzenete…
Hú, még nekem sem tűnt fel, hogy a macik kimaradtak. :)