Helló! Win!

Hú, Keley saját boltjában óriási eksön van, minden 1,99 dollár! Remek CU cuccai is vannak, én jól bevásároltam. Járt hozzá ajándékba egy CU Halloween freebie is.:)
Érdekes módon :) Dani társa, Amy meg éppen egy ilyen témájú freebie készletet készített cuki kis szellemmel.
De most azt mutizom, amit Keley Plainnes minijével készítettem (a CIA dos Scraps boltban akciós most, 1 dollár, de a többi cuccot 40%-on verték dobra). A kreatív és szerkesztői csapat mítingjén készült a fotó, Janka, Mollee és Franci sajnos nem lehettek ott. :( Miattuk tettem rá lepkét. :)

Kit: Keley Domingues - Plainness
Scrapmuss Designs – Template No 8
Font: Szunyó – Juca2

Megjegyzések

Ányi üzenete…
Naggggggggggyon jóóóóóóóóóóó! :-)
Noncsi üzenete…
Szuper az oldal, nagyon tetszik!!!
Osli üzenete…
Nekem is nagyon tetszik! Állati jó lett
LaceE üzenete…
itt is nagyon tetszik :) jó Nektek hogy sűrűbben találkozhattok :) még ha hivatalos ügyben is
Secima üzenete…
Szuper jó a készlet, nagyon tetszik a fotó és így együtt egy jó kis oldalt alkotnak. :))))