Szeretjük a pöttyöket

Már kapható Dani új készlete, a Dot Dot Dot, vagyis foltok a köbön! Szuper papírokat tartalmaz, amin biztos nem is lepődtök meg. A betűkészlete is remek (külön is megvásárolható), de a legjobb benne a színkombináció: barna kékkel! Naná, hogy Ányival való találkozásunkat örökítettem meg vele! A wordartok pénteken (vagy legkésőbb szombaton) várhatók!

Kit: Danimoy Designs – Dot Dot Dot
Template 1 by Jenny 743
Fonts: Times New Yorker, Myriad Pro

És ugyanez a találkozás Ányi olvasatában:

Imádom az összes madárkáját és fácskáját! :)

Megjegyzések

Osli üzenete…
Állati jó színei vannak az új készletnek. Az oldalad is szuper lett, tetszik, hogy a fotót is barnítottad hozzá.
LaceE üzenete…
Nem győzök gyönyörködni. Eszméletlen jó lett az oldal :)
Ányi üzenete…
Nekem is naon teccik! És már tényleg... szeretem a pöttyöket!
Janka üzenete…
már a galériában is megcsodáltam az oldaladat, egyik kedvencem. Nagyon eltaláltál rajta mindent.
Milyen jó, hogy tudtatok találkozni! Ilyenkor mindig úgy irigykedem :(
Secima üzenete…
Nagyon tetszik ez a készlet. :)
Persze hogy a belőle készült oldal ilyen szuper lett. Mindkét oldal nagyon-nagyon tetszik. Ügyesek vagyok! :)))
Budaházi Brigitta üzenete…
Szerintem tökéletes CT munka, Ildi! Kedvencem, lett, azt tudod. De itt is mondom. Klassz lett nagyon!