Egy csokor kapor

Szerintem nem komolyságos ilyen témáról oldalt csinálni, de LaceE azt mondja, hogy az ilyen fontos fűszernövényekkel foglalkozni kell. Régen utáltam a tökfőzelékkel karöltve. A gasztrobloggerek azonban új magasságokba emelték, mint minden zöldfűszert, és nem is alaptalanul. Azért én maradok a rukolánál! :) Ritusom szuper fotója adta az ihletet, Krisssz kihívásában tiltva volt a színezés és más készlet használata, de mitől lenne kihívás, ha mindig el lehetne adni ugyanazt a technikát?! :) Amúgy is szuper a készlet, könnyű volt vele dolgozni. Egy szó, mint száz: itt a mű.

Cewe by Krisssz – Gyöngyvirág
Fonts: CK_Alis_Hand, Times New Yorker

Megjegyzések

Eszter(beszteri) üzenete…
Hát ez nagyon jó lett! És valamiért olyan jókedvem lett tőle! :)
Ányi üzenete…
Ugyanígy vagyok a kaporral, mit te. De a grillezett hal kapormártásal, a kapros-túrós batyu a kedvencem, valamint végre megtanultam (kb egy hónapja) tökfőzelésekt is gyártani és iseteni lett. Igaz,abba nem teszek kaprot. Az oldaladat imádom. Kéne egy sorozat a fűszernöveényeknek. Én egyébként sima növényes sorozaton is gondolkozom,csak mindnig van valami más :-)
altalena üzenete…
Ó hát ez nagyon tetszik... milyen jó az ötlet! Fantasztikus!:)
Osli üzenete…
Gyerekkoromban én is utáltam a kaprot (tökfőzelékkel együtt) aztán egyszer csak megszerettem.
Megérdemelt egy oldalt, és szerintem is jó ötlet lenne a füszernövényes sorozat :)
Jól megoldottad te is Krisssz kihívását.
LaceE üzenete…
Köszönöm, hogy érdekel a vélemyényem :) Szerintem nagyon egyedi az oldalad, szuper megoldás :)
krisssz üzenete…
Naggggggyon szuper a kaprosod:)) Tényleg lehetne ilyesmi konyhadíszítő scrapeket kreálni:))
Secima üzenete…
Én ma fitt tengeri halat ettem joghurtos kapros mártásban fitt galuskával. Nagyon finom volt, akár ez az oldal. :)))