Stofi, Vrana tó

Addig-addig nézegettem, míg nem kezdtem újra. Fontos nekem ez a kép, még ha nem is tökéletes. Barátomnak a napokban lett volna a születésnapja, remélem, ilyen szép helyen van most is.

Papírok, elemek: Roben-Marie Designs at Paperbag Studios – Handle with Care
Madár, levél: Pixel Canvas - EcoFabolous Collab
Varrás: Kate Hadfield Designs – Hand-Sewn Neutrals
Wordart: Vinnie Pearce – Old Things
Font: Porcelain

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Ezen az oldalon rengeteg érzelem van. A két madár az ágon, az összetartozást jelenti nekem, a wordart az igazi barátokról szól, olyan mint Te és Stofi lehettetek. A világoskék papír pedig, ahogy szinte összeolvad a fotó hátterével tényleg egy olyan helyre emlékeztet, mint ahol most lehet. Nagyon szép oldal lett.
Isten éltesse, akárhol is van most.
Unknown üzenete…
Annyira megható, érzelmes lett az oldal. Nehezen találom a szavakat Ildi. Gyönyörű.
Ányi üzenete…
Ildi, baromi nehéz lehetett megcsinálni ezt az oldalt, csodállak érte, de nagyon jól tetted, hogy elkészült, mert gyönyörű lett, mély... az idézetet tovább is küldtem a barátomnak :-)
Osli üzenete…
csodaszép, érzelmekkel teli oldal.
nem is írnék többet, nem akarom megtörni a varázslatot
Secima üzenete…
Megható oldal!!!!
Nóra üzenete…
Tudod, hol van most? A legjobb helyen a világon: a Te szívedben. Ennek örül a legjobban.