Stíluspróbák

Gyönyörűnek tartom Dido új készletét, és az is fontos szempont nálam, hogy a magyar dizájnereket támogassam a szerény kis adóforintjaimmal. :) Így persze megvettem, és ki is akartam próbálni. Úgyszintén a ViVa Artistry csodás wordart-maszkját, amit abból a kedvezménykuponból realizáltam, amit a templétes (titkos!) képemért kaptam.
Sok fotóval próbálkoztam, nem volt egyszerű olyat találni, amiből még látszik is valami a maszkolás után. Ilyen lett:
Dido Designs - ReMember kit
Maszk: ViVa Artistry - Emotions II.

Nem mondom, hogy csúnya, de valamiért nem érzem igazán a magaménak. Azért örülök, hogy megcsináltam, mert szeretek mindenfélét kipróbálni. :)

Annál inkább szeretem Sabee hagyományos oldalának lifteléseként kreált Zsolnay-kutas szösszenetemet. Igaz, személyes szöveget nem tudtam rá kitalálni, maradt az ismertető. De szeretem így megőrizni az emlékeket.

Papírok: Joyce Paul – Elegant mess paperpack, Bohemian Fabric (Lori Barnhurst) – 6 patterned papers
Elemek: Bonnie (Bronwen van Esch) – A Burst of Sunshine
Betűk: Lauraskathi – Jennifer’s day alpha

Megjegyzések

Ányi üzenete…
Ez a Zsolnay-s képed valami szuper lett! Hihi, és még egy madárka is ott van ;-) Nagyon jóóó!
A másik is szépséges, mi lehet vele a bajod?
Osli üzenete…
Mindkét oldalad nagyon jó lett. Teljesen más stílus, de ez nem baj.
Egyébként Sabee is valahonnan másolta a szöveget, szóval, még azt is sikerült liftelned ;)
Secima üzenete…
Nekem mindkettő tetszik. Nagyon ügyes vagy és jó, hogy így gondolkodsz a támogatásokkal kapcsolatban. :)))
LaceE üzenete…
Imádom a munkáidat. Legyen az minimál vagy liftelős, template-s vagy csak egy elkapott pillanatos, amin rajta vagy vagy amin madárka van. Mindet szeretem. :) ezeket is :)
macicsapat üzenete…
A Zsolnay-kutas tetszik, a másik nekünk se jön be annyira, de nem rossz, csak szeretjük a fotót jól látni. :o))
Myrthyra üzenete…
Mindkettő nagyon-nagyon tetszik. Szeretem én is jól látni a fotót, de itt egyenes szuper megoldás és szerfelett tetszik, hogy a fotó összeolvad az írással. Szerintem, ez misztikussá és lebilincselővé teszi az alkotást.
Secima üzenete…
Kovaxka, légyszi látogass el hozzánk a blogra! Vár ott téged valami. :)