Retrómanó

Úgy látom, a szemtelenül fiatalok kedvéért (igen, LaceE, nem a memóriád rossz!) fel kell vállalnom egy kis kultúrmissziót. (Kép a Retronormról.)

Nálunk Álommanó, egyébként Sandmannchen igazi kultfigura. Az NDK-ból jött, és ötven éves már, mint Barbie. :) Van neki saját honlapja (katt a képre, jópofa interaktív cucc):

Nálunk a hatvanas évek végén hódított, úgy emléxem. Volt ilyen figurám, az tuti. A videónak csak az elején meg a végén van manóka mint kerettörténet. Figyelem, a zene is fontos! :)



Megjegyzések

LaceE üzenete…
Húúú, ez nagyon retró :) De esküszöm, hogy élveztem :) És még a weboldalon is találtam érdekes dolgokat:
magyar nyelvű főcím: http://www.sandmaennchen.de/_/all/sm/mmkonsole_jsp/key=9_4356.html
Köszi a kiegészítő infókat. :)
Myrthyra üzenete…
Köszönöm Kovaxka a kultúrmissziót.:) Nekem még mindig nem ismerős, de a férjem mondta, hogy gyerekkorában nézte.:))
Osli üzenete…
ajjaj, ilyen öreg vagyok? Nekem volt ilyen manóm. Amolyan gumis-sípolós fajta :D bár a filmre nem emlékeztem :D
Rucola Designs üzenete…
Nem semmi a magyar változat! :D Erre nem is emlékeztem!
icka üzenete…
Sajnos én is elég öreg vagyok hozz, hogy emlékezzek rá! Nagyon-nagyon szuperek az oldalak és gratulálok a CT-hez!
Noncsi üzenete…
Akkor lehet, hogy én is öreg vagyok, de én is emlékszem rá és nekem is volt ilyen kis álommanóm.:)Aranyos volt nekem nagyon tetszett.Sőt mpst, hogy jobban belegondolok lehet, hogy a garázsban meg is van valahol.
Secima üzenete…
Én a szemtelenül fiatalok közé tartozom, mert nem emlékszem Álommanóra. :) Vagy kihagy a memóriám. :) Mazsolára és Manócskára viszont emlékszem. :)
Köszönöm a kultúrmissziót. :))
Nóra üzenete…
Nekem ismi. :o)) Öreg vagyok? Vagy csak óvónői mivoltomból adódik az ismeretségünk? :o))
eagleszem üzenete…
Hú, én még emlékszem az álommanóra! Sőt! Volt is egy sipolós, gumi álommanóm:)