Három a kislány

Mindjárt itt is az első CT-munkám! Eddig nem volt nehéz! Nagyon kedvemre való kis készletből, a Good Night kitből kért Keley két layoutot. Három lett belőle! A képre kattintva el lehet jutni a boltba, ahol most potom 1,99 dollár ez a cuki készlet.


Elsőre egyből Ani barátnőm kislányának fotója jutott eszembe a maga manószerűségével. Ti is imádtátok az NDK bábfilmmesét az Álommanóval?

Keley Domingues - Good Night kit
Font: Blue Type

Aztán akartam egy olyat is csinálni, ami "nem alvós", és más papírokat, elemeket is szerettem volna használni. Például ezt az iskolai bekötőpapír jellegűt, amihez meg ez a retrófotó passzolt: férjem és kishúga indulnak az iskolába a hatvanas években. :)

Keley Domingues - Good Night kit
Font: SchoolScriptDashed

Aztán megláttam Narcicca sablonját és kihívását, és kellett csinálnom még egy alvósat! :)

Template: Narcicca
Keley Domingues - Good Night kit
Font: Dead Secretary

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Megérte várni ezekre az oldalakra. Nagyon szépeket alkottál :) És ahogy olvasom a "brazil" véleményeket, nekik is nagyon bejönnek :) Gratulálok :)
Secima üzenete…
LaceE! Úgy tűnik ügyetlen vagyok. Hol olvastad a brazil véleményeket?
Kovaxka nem találom, hol vannak bemutatva az oldalaid. Pedig nagyon megnézném. Segítséget kérnék!!!
macicsapat üzenete…
Nagggyon tetszik! Mindegyik tökéletes. Az álommanós a kedvencünk, mi is emlékszünk rá. :O)
LaceE üzenete…
Egyébként, meg lehet hogy fiatal vagyok vagy csak a memóriám már nem a régi, de sajnos az álommanós bábfilmre nem emlékszem. Mi volt a címe?
LaceE üzenete…
A brazil gallériát itt találja mindenki:
http://www.cia-dos-scraps-store.net/gallery/member.php?uid=116&protype=1
Unknown üzenete…
Gyönyörű mind a 3 oldal! Látszik rajtuk, hogy tényleg szerettél ezzel a készlettel dolgozni :)
Rucola Designs üzenete…
Köszi, aranyosak vagytok! És külön köszönet, hogy még a galériát is felkutattad, LaceE!:))
Ányi üzenete…
Úgy látom, Ildi, neked sem kell kreativitásért a szomszédba menned!
Az álommanóról mi németórán tanultunk egy kis éneket, mesére nem emlékszem :-)Pedig már én sem vagyok egy mai csibe :-)))
Myrthyra üzenete…
Kovaxka, ezek gyönyörű szépek! Nagyon ügyes vagy. :) Az álommanós bábfilmet mi sem ismerjük.:(