Ajándékok

Olyan jó érzés ajándékot kapni, és mostanában többször is lehetett ilyen jó érzésem! Visszafelé megyek: LaceE annyira jó fej, hogy még két különdíjat is kiosztott a kommentelői között, Így Ányi és Secima mellett én is kaptam egy 5 dolláros kupont! Már le is vásároltam a Little Dreamersnél, mint a szél, mutizom:

Mivel Michelle Coleman kitje csak 3 dollár volt, hozzácsaptam még egy frankó pecsételhető betűkészletet Jackie Ecklestől, és kipótoltam 1 dollárral!

Hamarosan alkotok is valamit! De most izgatottan várom, hogy mikor tölthetem le a brazilkáim új készletét, Keley már mutatott belőle valamit, jó színes! :) Na, meg utolsó simításokat végzek a Sunfruits készletkén, ami nálam azt jelenti, hogy még talán csinálok is bele ezt-azt. :)

Secimától pedig mosolydíjat kaptam!

A szabályok:
1. Tedd ki a díjat a blogodra!
2. Linkeld ki azt, akitől kaptad!
3. Nevezz meg legalább 3 blogot!
4. Hagyj üzenetet a díjazottaknak a díjukról!

Az én választottjaim:
LaceE, mert az alkotásai mellett a fotóit és a humorát is nagyon bírom
Keley, mert a készletei nagyon aranyosak, és sok mosolyt okozott nekem azzal, hogy kiválasztott (Keley, your kits make me smile, because they are so lovely, and you make me smile with choosing me for your CT! Please, pass this award to 3 other blog.)
Ízbolygó, aki nemcsak finomakat főz, de gyönyörűen le is fotózza, és remekül kommentálja

Nem feledkeztem ám meg az Eliza Kittytől kapott díjról sem, de ezzel szeretnék még egy kicsit várni, hogy minden kiválasztott örülhessen neki!

Megjegyzések

csuti üzenete…
Gratulálok a nyereményedhez, és a díjhoz is! Várom az új készlettel készült oldaladat:-)
LaceE üzenete…
Deee jóóó :) Imádlak. Köszi :)
Osli üzenete…
Gratulálok mégegyszer a nyereményedhez, és a mosolydíjhoz is. Megérdemled mindkettőt.
Alig várom már, mit alkotsz a készlettel és persze a CT munkádra is kíváncsi leszek
Secima üzenete…
Nagyon jó készleteket választottál! Alig várom, hogy lássam, mit alkottál. :)))
Unknown üzenete…
Gratulálok a nyereményedhez, szupi dolgokat választottál, a Michelle-s nekem is megvan ;) És nézz be hozzám, bár tudom, hogy már megkaptad a díjat, de én is neked szeretném adni!! :)
Ízbolygó üzenete…
Köszönöm szépen!
Jól el is merültem itt a scrapbook témában. Ezek digitálisak vagy papír alapúak?