Summertime & freebie

Ancsika ismét kihívott minket: Janka pöttyös-körös szuper alkotását lehet liftelni. Papírokat keresgélve totális flower power hangulatom támadt! Persze egykori kedvenc énekesnőm kívánkozott rá. Árnyék és varrás viszont nem, inkább festett hatást szerettem volna. Ilyen lett.

Elemek és papírok: Tracie Stroud Designs – May Mornings
Kotta: Megan Farrow (Studio Flergs) – Helter Skelter
Wordart: Randy (Lazy Daisy Designs)
Fotó: Artcova, Font: Adler

Nekem nagyon megtetszett, hát megcsináltam háttérnek és júniusi háttérnek is. Letölthetők a képre kattintva és itt.
Download Summertime desktop freebie
Download Summertime June desktop freebie

A Summertime című dal George Gershwin Porgy és Besséből való. Biztos, hogy a legtöbbször feldolgozott számok közül való. A Janis Joplin-it még mindig imádom, mint általában a számait. Sajnos, nagyon rövid volt az élete és alkotói korszaka, de ő maga akarta így. :( Tízéves koromban már nem élt. Nem tartozom a nagy generációhoz, de hippiben és bluesban ő nekem az etalon! (Az első szerelmem volt a legnagyobb rajongója!)



Mivel az utóbbi egy-két évben a ska stílusra (is) rákattantam, a Pannonia Allstars Ska Orchestra (feat. Harcsa Veronika & Kiss Erzsi) feldolgozás is nagyon bejön, de az Erik Sumo Band változata is nagyon jó. A két csaj egyszerűen szuper! Nem a koncertváltozatot linkelem be, mert ott sok a zavaró háttérzaj.

PASO - Summertime


Megjegyzések

Osli üzenete…
De jó ötlet volt desktopot is csinálni a JJ képedből :)
LaceE üzenete…
Szia, Idetévedtem az oldaladra és meghallgattam a JJ számát (írtam, hogy nem ismerem). Érdekes hangja van a hölgynek. De a PASO féle változat az csúcs. Azt most hallgatom harmadjára. :)
A kép még midig nagyon tetszik.
Secima üzenete…
A PASO tényleg csúcs, mi is szeretjük őket. Letöltöttem a hátteret. Köszi.
Myrthyra üzenete…
Janis Joplin kicsit eltér a mi családunk (zenei) ízlésétől, de a scrap bizony tökéletesen telibe találta.:)) Fantasztikusak a színei, a napocska, az írás, a kotta, egyszóval elbűvölt.
Névtelen üzenete…
Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Uncategorized post on Jun. 11, 2009. Thanks again.
Névtelen üzenete…
Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 12 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 13 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).