Mesterhármas

Itt az ideje, hogy számbavegyem, milyen kihívásoknak is tudtam (többé-kevésbé) megfelelni a Nagy Scrapbookhét rendezvényen - bár még nincs ám vége! Az időrendi sorrendnek már nincs sok értelme, így tematikusan teszem fel inkább a motyót. Úgy alakult, hogy a hármas szám jegyében sok minden született.

Betsie kérte, hogy mutassuk meg, milyenek vagyunk aznap (vasárnap). Éppen az 50. képem lett az Ilyen vagyok ma. Nem is gondoltam, hogy indulok olyan kihíváson, ahol "megmutatom az arcomat", aztán mindjárt 3 is lett belőle!

Papír és firkák: Jackie Eckles (LDD) - Love Of Summer
Wordart: Betsie álmodta – Kedvenc idézeteim I.
Font: Orator Std

Az Állati pillanatok Janka wordartos kihívására készült. A fotók azon a remek nyíregyházi kiránduláson és állatkerti sétán készülten, amelyek még adós vagyok az elmesélésével.:(

Ötlet: Casey Krause - Template Freebie
Papír: Kiki Designs (DSC) – Gettin’ Funky Papers
Levél: Holly Designs (BYOC) – The Whimsical Garden
Wordart – 4 Wordart Freebie by Janka

Az Emlék a fűben Tinci 1-2-3-4-5 kihívására öltött alakot. 1 wordartot, 2 fotókeretet, 3 fotót, 4 szalagot és 5 virágot (vagy gombot) kellett használni hozzá. Ani barátnőm Annamarija adta az ihletet és szolgált modellként. Janka kihívásához is passzol, mert az ő wordartját használtam :)

Elemek és papír: Amy Stoffel - Fresh Air
Masnik: Rebecca PSP Designs - My Funky Diva, Lien - Misty Nature
Wordart – 4 Wordart Freebie by Janka

folyt. köv. :)

Megjegyzések

Unknown üzenete…
tényleg mennyi 3as :) Nekem legjobban az első oldal tetszik, Rólad ;)
Ányi üzenete…
3x3 :-) Az első különösen kedvencem, annyira aranyos, imádnivaló vagy rajta!
Myrthyra üzenete…
Nekem is az első tetszik a leges-legjobban.:) Örülök, hogy megkerült a kisfiad.:) Az írás és az „o” helyetti virág nagyon jó.
Nóra üzenete…
Nekem mindegyik nagyon tetszik. Mindegyiken minden jó: a képek, a szöveg, a kiegészítők. :o) Várom a beszámolót Nyíregyházáról!
Secima üzenete…
Azt a beszámolót én is várom. Még jó, hogy egy-két képet már láttunk róla, különben kilukadt volna az oldalam a kíváncsiságtól. :)
Mindhárom kép nagyon jó, természetesen. :)