1 átlagos(?) 7

A végső kihívás az egész hetet összefogta. Az volt a feladatunk, hogy 2009. május 2. szombat és 2009. május 8. péntek között minden nap készítsünk el egy olyan fényképet, amit a nap képének tartunk az adott napon, írjunk megjegyzéseket és használjuk a dupla oldalas elrendezésterveket és naptárszerű feliratokat. Én 3-ától 9-éig pergettem le az eseményeket. Amikor már készen volt, rájöttem, hogy kimaradt a hétfői koncert, amin a MÜPÁ-ban voltunk. Igaz, nem volt róla kép. De a kultúrprogramokról még beszámolok, ígérem! Egyébként ez az első dupla oldalas design, amit elkövettem.

Sablon: Gigi – Egynap/egy fénykép oldalsablonok
Kaparós matricák, miltonkapcsok: Gigi – Egynap/egy fénykép kiegészítők 1.
Papír, noteszlap, virág: Vicki (A Work in Progress) – Citrus Brights kit
Madár, csillám: Nini-lolo – Blue Forest
Szív: Amy Sumrall – Asum wubulous
Betű: Novaczka – Blok Alpha
Font: Kirsten ITC, Szunyó - Juca2

Megjegyzések

Secima üzenete…
Ez az oldal itt is nagyon tetszik. Nagyon-nagyon bejön nekem! Jó, hogy egyben is és két részben is feltetted az oldalra. :))))
Ányi üzenete…
Nagyon klassz ám ez a képed (is)!
macicsapat üzenete…
De jó! Ez egy naplónak is megfelel. Csak sokkal szuperebb. :)
Kriszta (hozak) üzenete…
Még mindig szuper!