Tényleg?

Nem kedvelem a Húsvétot, egyetlen előnye, hogy tavasszal van, és jár hozzá tavaszi szünet. Az édi kellékek nélkül szintén megvagyok. A szomorú nyuszik nekem sem jönnek be, de könyörgöm, mi a baj ezzel a macival??? A Borsán találtam ezt a kis összeállítást a ronda szalvétákról.

Kicsit gyakoroltam vele a maszkolást, de mit mondjak? messze van a tökéletestől!:)
Ha már itt tartunk: húsvéti horror, avagy mi van a csokinyusziban? Azért mindenkinek boldog ünnepeket kívánok, szép időt, kirándulást, finom sonkát tormával, kaláccsal!

Megjegyzések

Unknown üzenete…
Szerintem sincs semmi baj a macival! Igenis aranyos :) "Finom sonka tormával" hmmm - az tényleg abszolút kedvenc :))) És én sem szeretem a húsvétot, de azért neked is Boldog ünnepeket :)
Secima üzenete…
Egy macival se lehet soha probléma. A macik tökéletesek minden formában. :)
macicsapat üzenete…
A maci épp odaadóan figyel a kiscsibe szavára. Macis bögréje van, nincs vele baj. :o)