Még mindig Hőgyész

Osli újabb kihívással állt elő a Scrapbook.hu-n.

A feladat:
1. A háttér legyen csíkos papír
2. Azon egy nagy téglalap alakú, de egyszínű papír
3. Két képet tartalmazzon az oldal, a bal oldali fekvő téglalap, a jobb oldali kör alakú kivágással.
4. Kérek két szalagot is elhelyezni az oldalon, az egyik a sima papír tetejénél, a másik a téglalap alakú kép aljánál fusson.
5. A kör alakú kép felett legyenek a mütyürök. Annyi, és olyan, amit csak szeretnél, de a sima papírról ne lógjanak le.
6. A bal alsó sarokban legyen virág, vagy lepke.
7. Használjatok élénk, tavaszi színeket.

El sem tudtam képzelni, hogy mit fogok ebből kihozni, aztán megint a hőgyészi képekhez nyúltam, és a készlet megtalálásával már adták magukat a dolgok, bár kissé szürreális lett :) Az a remek ezekben a kihívásokban, hogy gyökeresen mást csinál az ember, mint amit szokott. Sokat lehet tanulni abból is, hogy ki hogyan oldja meg.
A saját kézírás maszkolásával és a szalaggal való összekombinálással eléggé megszenvedtem, de nagyjából sikerült, amit szerettem volna.

Elemek, papírok, betű: Ali Sarah Designs – Spring Thing
Hétvége: saját kézírás


Megjegyzések

Nóra üzenete…
Hogy Te milyen ügyes vagy! Nekem tetszik. :)
Secima üzenete…
Nekem is tetszik. A saját kézírás különösen. :)
Rucola Designs üzenete…
Hááát... elég randán írok, de ez van :)
Myrthyra üzenete…
Nekem is tetszik, és a saját kézírás is nagyon.:)