Béka és nyúl

Az órák átállításával egyértelműen megérkezett a tavasz!:) És mindjárt április van. Ez Zsuzsi naptárkészítő kihívásáról jutott az eszembe.
Feladat:
- készíts egy áprilisi naptároldalt
- legyen rajta jellegzetes motívum, ami bármilyen módon utal az áprilisra (szeszélyes idő, húsvét stb.)
- kivételesen készítsd el akkora méretben is, hogy fel lehessen tenni háttérképnek a monitorra (wallpaper) ez pl. 1200x1600-as
- praktikusan legyen világos a háttér, hogy az asztali ikonok jól látszódjanak

Először nem is akartam csinálni ilyet, hiszen eddig még soha nem tettem. De nem pont ez a kihívás lényege?! A remek alkotásoktól viszont kedvet kaptam, aztán olyan jó volt csinálni, hogy mindjárt kettő lett belőle!:) A képekre kattintva le lehet tölteni a nagy felbontású fájlokat.

Elemek és papír: Chriscrap - Un Jardin Extraordinaire
Nyúl: Heaven Dreams - Just a little bit Easter
Font: Szunyó – Juca2 és saját kézírás

Minden innen: Jasmin Boockmann (Jersey) - Spring World For Kids
Font: Saját kézírás

A magam részéről elég sok ikont tartok a desktopomon baloldalt, így ezt a részt üresen hagytam. Nagyon jó volt ezekkel a gyermeteg készletekkel dolgozni! Az is felüdülés, hogy nem kellett fotót használni. Úgy látom, hamarosan indulhat a húsvéti képeslapgyár is! :)

Megjegyzések

macicsapat üzenete…
Jujj, de aranyosak! Nem lehetne macisat is? Azt kiraknánk háttérként! Ha nem megy, akkor marad a nyuszis. :)
Nóra üzenete…
A nyuszisat már ki is tettem. Még nekem is könnyű volt megcsinálni. :))
Rucola Designs üzenete…
Na jó, csinálok macisat is! :)
Secima üzenete…
Na, most az én kommentem tűnt el. :(
Havá lett?
Secima üzenete…
A lényeg, hogy tetszenek a háttérképek. :)
Én az Amcsikás naptáramat scrapbook-osítottam. Ha Amcsika megengedi, meg is nézhetitek.