Bivaly éve

Ma az Újholddal megkezdődött a kínai újév, a Bivaly éve. Nem sokat tudok erről, csak hogy tűzijátékkal és hangzavarral ünneplik a rossz szellemek előzése végett. Remélem, sikerült! A magam részéről Patkány vagyok.
Az Ezoterikus szerint az Újév napjára különleges szabályok vonatkoznak:
- Nem szabad negatív jelentésű szavakat kiejteni.
- Halált, kísérteteket emlegetni.
- A 4-es szám kimondása szigorúan tilos, mert hasonlóan hangzik, mint a "halál" (si) szó.
- Az elmúlt évet sem ajánlatos emlegetni, hiszen a nap célja az, hogy bőséget hozzon az új évben.
- A sírást is kerülni kell: ha ugyanis valaki sír az év első napján, akkor egész évben sírni fog.
- Az év első napján, bármilyen rosszak legyenek is, a gyerekeket sem szabad megverni!

A blog indítását jó ómennek tekintem :)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Megint sikerült számomra új oldalakra felhívnod a figyelmemet. Mindjárt el is kalandoztam. Ahogy elnéztem a Patkányokra jó év vár, főleg ha tesznek is érte. Én is patkány vagyok. :))
Rucola Designs üzenete…
Hát ez nem lep meg! Mármint a Patkányság :) Szeretünk tevékenykedni, azzal nem lesz gond!